Klachtenregeling
Een gezonde lach begint hier.
Klachtenregeling
Tandheelkundig Centrum Anna Tump vindt het belangrijk dat elke cliënt met een tevreden lach kan terugkijken op zijn of haar behandeling.
Mocht u ontevreden zijn omdat u onjuist bent geïnformeerd of onzorgvuldig bent behandeld of bejegend, dan is het belangrijk dat u dit met ons bespreekt. Wij zullen ons best doen om samen met u tot een oplossing te komen.
Als het vertrouwen niet hersteld kan worden, kunt u overwegen om een andere behandelaar te raadplegen voor een second opinion (tweede mening).
​
Klacht indienen
Indien u een klacht heeft omdat u meent niet goed of onzorgvuldig behandeld te zijn door een van onze specialisten of medewerkers, verzoeken wij u om ons te mailen naar backoffice@annatump.nl en uw klacht zo kort en duidelijk mogelijk te omschrijven. Wij zullen uw klacht met zorg en discretie behandelen en deze intern bespreken met de betrokkene(n).
​
Wij streven ernaar om u binnen een termijn van maximaal twee weken te informeren over de voortgang van uw klacht. Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht verzoeken wij u om de klacht zo concreet mogelijk te beschrijven.
Geschilleninstantie
Kunt u ondanks alles niet tot een oplossing komen, dan kunt u zich wenden tot een onafhankelijke geschillencommissie. Hiervoor kunt u terecht bij de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde). Meer informatie vindt u op hun website: www.knmt.nl.
Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)
U kunt ook telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is bereikbaar via telefoonnummer: 0900-202 5012 (€ 0,90 per gesprek). Het TIP is een initiatief van de KNMT.
Zorgbelang Nederland
Heeft u ondersteuning nodig bij het kiezen waar u uw klacht kunt indienen, dan kan Zorgbelang Nederland u verder helpen. Zorgbelang biedt kosteloos advies en ondersteuning bij het indienen van klachten over de gezondheidszorg.
​
​
​