top of page

Een gezonde lach begint hier.

Spoedgevallen

Heeft u last van acute tandheelkundige pijn of een ander spoedgeval? Als u al patiënt bij ons bent, staan wij voor u klaar om u te helpen. Bent u nog geen patiënt bij ons, neem contact met ons op om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

​

Tijdens onze openingstijden

Als u tijdens onze reguliere openingstijden last heeft van acute pijn of een spoedsituatie, neem dan direct contact met ons op via 070-2212119. We helpen u zo snel mogelijk verder en zorgen voor de juiste behandeling.

​

Buiten openingstijden

Voor spoedgevallen buiten onze reguliere openingstijden werken wij samen met Dental365, gevestigd aan de Burg. Hovylaan 78, 2552 AZ Den Haag. U kunt hen bereiken op 070-2040010. Zij bieden de nodige zorg totdat wij weer beschikbaar zijn. Klik hier voor hun website.

​

Let op de volgende zaken wanneer u contact met Dental365 opneemt:
  • Zorg ervoor dat u altijd uw BSN-nummer (of dat van de persoon voor wie u een afspraak wilt maken) bij de hand heeft, evenals de naam van uw eigen tandartspraktijk. Deze informatie is nodig om een afspraak in te plannen.

  • U dient een geldig identiteitsbewijs mee te nemen naar de afspraak.

  • Betaling voor uw consult en/of spoedbehandeling dient direct te worden voldaan via pin of creditcard.

  • De kosten van een spoedbehandeling zijn gelijk aan de kosten van een reguliere tandheelkundige behandeling. Deze kosten worden jaarlijks vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

  • Er kunnen wettelijk vastgestelde toeslagen van toepassing zijn voor behandelingen buiten reguliere openingstijden, zoals voor avond-, nacht-, weekenddiensten en erkende feestdagen.

  • U ontvangt altijd een factuur van Dental365.

  • Indien u een aanvullende tandartsverzekering heeft, kunt u uw nota achteraf indienen bij uw zorgverzekeraar. Raadpleeg uw zorgverzekeraar voor informatie over vergoedingen.

  • Kinderen onder de 18 jaar die met spoed behandeld moeten worden, kunnen mogelijk de kosten deels of geheel vergoed krijgen vanuit de basisverzekering.

​

Belangrijke punten om te weten:
  • Dental365 heeft geen toegang tot uw patiëntendossier en kan deze niet inzien. Zij bieden alleen eerste hulp. Voor vervolgbehandelingen kunt u bij ons een afspraak inplannen.

  • Na de behandeling stuurt Dental365 het behandelverslag, inclusief eventuele röntgenfoto’s, naar ons zodat wij de zorg voor u kunnen voortzetten.

bottom of page